niedziela, 15 września 2013

Krasnolud z Północy WIP

Jestem w trakcie malowania pierwszego z dwóch krasnoludów z północy zamówionych przez kolegę. Malowanie zaczęte podczas spotkania malarskiego u Igi i jak na pięć godzin malowania jestem całkiem zadowolony z postępów pracy. Nawet pseudo tartan wyszedł znośnie :) Do poprawienia mam jeszcze brodę, ozdobniki z tyłu i wygładzenie przejść na skórze. I oczywiście muszę wykończyć podstawkę. Będę się musiał postarać, ale zostałem krótko przeszkolony i mam nadzieję, że dam radę. Wszelkie uwagi dotyczące malowania mile widziane!

W międzyczasie tworzy się krótki post o Polconowym turnieju i mam nadzieję, że niedługo się ogarnę i powrócę do pisania postów o magii w świecie Umbra Turris :)

2 komentarze:

  1. Nieźle ci idzie. Dobry NMM, niezła skóra, fajna broda i portki. Drewno też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jak patrzę na te zdjęcia to zdecydowanie mogłem lepiej zrobić złoty nmm.

      Usuń