sobota, 29 czerwca 2013

Raport: Arena 22.06.13

 
W ramach minionej Areny udało mi się rozegrać trzy potyczki. Jedną z Kudłatym i dwie z Igą. Tym razem jednak czeka na Was krótki opis tych potyczek i ich podsumowanie - jestem uwikłany w walkę z pracą magisterską. A te upały wcale nie pomagają...


1 potyczka vs Kudłaty

Kudłaty mocno mnie zaskoczył - jego goblińska drużyna opierała się na sile kusz i przyznam szczerze, zrobiła z moich krasnoludów jeże. Mistrz łuku, Strzelec, Przepatrywacz, dwóch Łowców, Strażnik kniei i Kapłan. Niby bez liczebnej przewagi, bez bohaterów o potężnych statystykach. Ale za to z przemyślanym ekwipunkiem i dobrą taktyką. Do tego zagrałem bez pomysłu i Kudłaty z łatwością mnie rozstrzelał.




 
2 potyczka vs Iga

W tej grze miałem straszliwe szczęście - wylosowałem zadania: Pupil, Zemsta i Poltergeist. W pierwszej aktywacji całej gry udało mi się ustrzelić wrogiego Skrytobójcę i dokonać Zemsty. Do tego na linii strzału miałem na 'czysto' Pupila, który został ściągnięty na początku drugiego Cyklu i w ten sposób zgarnąłem dwa Punkty Triumfu. Gra była tak szybka, że nawet nie zdążyłem zrobić zdjęcia stołu.

Trzecia potyczka w toku - krasnoludy biegają po całym stole. a przeciwnik czai się za domkiem.

3 potyczka vs Iga

Czy wspomniałem już, że wszystkie potyczki rozegraliśmy na tym samym terenie - w Prastarej dzielnicy? Tym razem oboje wiedzieliśmy jak dogodne wykorzystać teren rozgrywki i gra nie skończyła się w pierwszym Cyklu ;) Mnie najbardziej zaskoczyły moje krasnoludy, które sprintem rzuciły się na znaleziska (zgarniając 4 z 6) i dopadła do wroga w pobliżu jego strefy rozstawienia. Stało się tak dzięki rażącego nieskuteczności naszych strzelców. I dobrze, bo w zawarciu było bardzo ciekawie. I gdyby nie to, że udało mi się przetrzymać łowców (a miała ich Iga trzech - Łowcę głów, Łowcę czarownic i Łowcę nagród) w oddzielnych walkach to wynik potyczki mógłby być całkowicie inny. Jednak krasnale (rozsierdzone po tym jak zebrały baty od goblinów) nokautowały przeciwników jak leci i po Teście Paniki udało im się wygrać.

Niedługo czeka na Was relacja z turnieju, a od przyszłego tygodnia zaczną pojawiać się teksty o domenach magii i ich użyteczności. Tym razem nie będzie tygodniowych lagów! Obiecuję się postarać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz