piątek, 16 sierpnia 2013

Kurier Umbryjski: Ciemne chmury

Scenariusz: "Ciemne chmury"

1. Grzmoty

"Mroczne Wieże zniknęły za ciemną ścianą chmur. W nieznośnej duchocie da się wyczuć napięcie i wyczekiwanie. Czy to już? Czy to już pierwsze grzmoty zbierającej się burzy...?"

Każdy bohater (oprócz Herszta) w momencie aktywacji musi rzucić k6. W przypadku wyrzucenia 1 lub 2, bohater, zmęczony upiornym zaduchem bądź podrażniony nieustannymi pomrukami grzmotów, nie jest zdolny wykonać w tym cyklu swojej akcji i traci Kość Akcji. Jeśli bohater znajduje się w 20 cm od swojego Herszta, to traci Kość Akcji tylko przy wyniku 1.

2. Ulewa

"Stare goblińskie przysłowie mówi: nie stój w deszczu, mokry leszczu!"

Z nieba lecą strugi deszczu, utrudniające zobaczenie czegokolwiek. Magom ciężko jest się skoncentrować, a strzelcy mają problemy z zamokniętą bronią. Wszelkie próby czarowania posiadają utrudnienie -1. Utrudnione jest także strzelanie - modyfikator -1 do dostrzelenia i Broni Strzeleckich.

3. Rdza

"Złota nigdy rdza nie chwyci. Ale widział kiedy kto wojaka, co go na złoty miecz stać?"

Wszystkie bronie mają modyfikator pomniejszony o 1. Każdy test pancerza posiada modyfikator -1.

---

Trudno nazwać "Ciemne chmury" pełnoprawnym scenariuszem, szczególnie biorąc pod uwagę to, że nigdzie nie uwzględnia dodatkowych sposobów na uzyskanie Punktów Triumfu, ani zwycięstwa. A to dlatego, że tak na prawdę to przeniesione na grunt UT scenariusze z turniejów Konfrontacji. I sądzę, że jako uatrakcyjnienie turnieju taki scenariusz może być całkiem ciekawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz