poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Kurier Umbryjski: Wielka draka w krasnoludzkiej dzielnicy

Dnia wczorajszego byliśmy świadkami katastroficznych wydarzeń. Przez cały ranek na Targu Rybnym, tuż przed budynkiem Kompani Handlowej z Gór Śnieznych, obserwować można było wyczyny wędrownej trupy niziołków wykonujących ryzykowny numer, w którym jeden z nich wystrzeliwany był przez pół placu i lądował w otwartej paszczy trolla. Bestia ta zamykała paszczę i wypuszczała śmiałka dopiero, gdy zebrany tłum odpowiednio głośno go do tego zachęcał. Jak się później okazało, był to tylko pretekst do pozbawienia kilku obywateli ciężaru ich sakiewek. Gdy na Targu pojawiła się Straż Miejska i prawda wyszła na jaw, wzburzony tłum przeszedł do rękoczynów. Prawdopodobnie jeden ze wzburzonych mieszkańców ogłuszył niziołczego maga kontrolującego trolla. Wtedy zaczęły się krwawe sceny - bestia, nie zważając na wbijające się w nią włócznie, wyrwała się z otoczenia Strażników i przebijała się przez tłum, znacząc trasę swej ucieczki krwawym śladem. Trop trolla zakończył się nagle w samym środku Szczurzego Zakątka. Mieszkańcy dzielnic biedoty są w przerażeniu, gdyż nie wiadomo za którym rogiem czaić się może na nich ogromny potwór. Gildia Tropicieli zdobyła już kontrakt na wykończenie bestii, więc wydaje się już tylko kwestią czasu, gdy na ulice Mrocznego Miasta powróci porządek.

 


Ld M WS S Sp BS T W Koszt Charakter
Troll 4 10 5 10 4 3 8 13 160 N,Z

Regeneracja: Na koniec każdego Cyklu Troll może próbować zregenerować 2 lub mniej punktów Witalności, jakie stracił w tym Cyklu. Wykonaj rzut k6, wynik 5+ oznacza, że Troll odzyskuje stracone w tym Cyklu punkty Witalności. Jeśli wynik tego rzutu to 1, Troll traci dodatkowy punkt Witalności.

Aby dołączyć do drużyny Trolla, w drużynie musi być Mag.

Ruch: Troll jest aktywowany i poruszany tak jak inni bohaterowie. Troll nie może się wspinać, przeskakiwać i pływać. W trakcie Szarży do zasięgu ruchu Troll dolicza 8cm. Ze względu na rozmiary Troll nie może się ukrywać.
Walka: Troll nie może zostać ogłuszony przez bohatera. Jeśli Troll otrzymuje trafienie krytyczne traci 5 punktów W (Witalność nie spada do zera tak jak w przypadku zwykłych bohaterów). Bohater, któremu uda się Sparować cios Trolla może być przestawiony do dowolnej wolnej krawędzi podstawki Trolla.
Strzelanie: Strzelając do Trolla można wykonać przerzut Dostrzelenia. Jeśli w wyniku strzelania Troll ma stracić tylko jeden punkt Witalości należy wykonać test. Wynik 4+ oznacza, że strzał nie zranił Trolla.
Zadania: Troll nie może być celem Zadań ani ich wykonywać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz