środa, 11 czerwca 2014

Turniej Umbra Turris w Warszawie 29.06.14


W imieniu organizatorów zapraszam do Warszawy na turniej Umbra Turris. Turniej odbędzie się w Paradox Cafe na ul. Anielewicza 2 w Warszawie. Start przewidziany jest na godzinę 10.00. Format turnieju to 750 Smoczych Dukatów. Swoją obecność zapowiedziała reprezentacja Lublina, więc szykuje się spora frekwencja. Dodatkowo nagrody ufunduje wydawnictwo Spellcrow i będzie o co walczyć! Serdecznie zapraszam!



Format: 750 SD
Gdzie: Paradox Cafe ul. Anielewicza 2
Kiedy: 29 czerwca 2013 godzina 10.00

----Regulamin----

1. Wymagania
a) Każdy z graczy powinien mieć przy sobie przedmioty potrzebne do gry: miarkę, kości, rozpiskę drużyny, znacznik bądź figurkę przedstawiającą pomiota magii, a także zestaw Kart Przedmiotów. Wskazane jest także posiadanie talii Kart Przygód i Kart Terenów, gdyż ilość tych zestawów udostępnionych przez organizatora będzie ograniczona. Podręcznik, karty Przygód, Terenów i Przedmiotów znaleźć można na stronie gry Umbra Turris:
b) Drużyny graczy mogą składać się z dowolnych modeli fantasy o odpowiednich podstawkach (25x25mm) i skali (28mm).
c) Dopuszcza się proxowanie modeli, ale tylko w ten sposób, aby odpowiednio przedstawiały one rasy ze świata Umbra Turris (krasnolud robi za krasnoluda itp.), a także aby modele miały zachowaną skalę systemu UT (28mm).
d) WYSIWYG ekwipunku nie jest wymagany, aczkolwiek zawsze jest mile widziany!
e) Wybór domen magii dla maga musi nastąpić przed turniejem i nie może zostać zmieniony podczas turnieju.

2. Format
Limit punktowy wynosi 750 SD i jest to wartość nieprzekraczalna. wyjątkiem jest Gildia Złodziei, która zgodnie z zasadami ma do rozdysponowania 5% SD więcej (38 SD).

3. Punktacja
a) Punktacja turniejowa będzie oparta o zdobywane przez graczy Punkty Triumfu (PT). O uzyskanym miejscu zdecyduje suma PT zdobytych podczas rozgrywek. Dodatkowo zapisywane będą punkty stracone i zabite (przeciwnikowi) przez gracza. W przypadku takiej samej liczby Punktów Triumfu, o końcowej pozycji gracza decydować będą kolejno wynik bezpośredniego pojedynku, bilans małych punktów, punkty zabite przeciwnikowi i punkty stracone.
b) Podczas turnieju do zwycięstwa wymagane jest zdobycie 3 Punktów Triumfu. Wygrana uzyskana w inny sposób niż zdobycie trzech Punktów Triumfu (np. poprzez pokonanie 75% wartości drużyny przeciwnika) oznacza uzyskanie przez gracza 3PT. Gracz nie może w żaden sposób uzyskać więcej niż 3PT podczas jednej rozgrywki!
c) Każdy z graczy może uzyskać dodatkowe punkty za posiadanie pomalowanej drużyny (jeden model może być niepomalowany), a także za posiadanie drużyny złożonej w 50% z modeli wydawnictwa Spellcrow. Wysokość bonusu wynosi 1 Punkt Triumfu za każdy spełniony warunek.

4. Rozgrywka
Każdy z graczy rozegra 3 bitwy, a maksymalny czas trwania każdej z nich to 1h 30min. Po tym czasie gracze mogą dokończyć Cykl gry, następnie gra jest przerywana, a do tabeli zapisywane są bieżące wyniki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz