piątek, 10 maja 2013

Skrót Zasad


Miałem kiedyś na dysku opracowany skrót zasad. Zawierał podstawowe zasady - rozstawienie terenów, przygotowanie gry, znaleziska, rozkazy itp. Ale dysk padł i ostała mi się tylko wydrukowana wersja. A jak się okazało to całkiem przydatna rzecz, szczególnie ze względu na format - kartka A4 składana na pół. Dlatego też postanowiłem zrobić nową wersję tej mojej ściągi i od razu wrzucam ją w odmęty internetu. Mam nadzieję, że Wam też się przyda w Waszych potyczkach w świecie Umbrą Turris!


2 komentarze:

  1. Warto dodać, że w przypadku Znaleziska i dociągania Kart Przedmiotów, gracz losuje kartę i jeśli jest to przedmiot trwały, odkłada ją poza grę i ciągnie kolejną kartę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponadto:
    - strzelając przez teren dostajemy modyfikator -3BS
    - od razu po tym jak zginie nam Herszt wykonuje się test paniki (Ld najwyższe u pozostałych bohaterów
    - przeszukanie znaleziska to akcja poboczna

    OdpowiedzUsuń